Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Motory vozů série Le Mans
Herman, Pavel ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přehledem vývoje pohonných jednotek používaných v závodních vozech účastnících se vytrvalostní série Le Mans, především však závodu 24 hodin Le Mans. V první části práce je nastíněna základní charakteristika této série a samotného závodu 24 hodin Le Mans. Jsou zde také stručné popsána pravidla a nejdůležitější technická omezení, jimiž se musí konstruktéři při stavbě prototypu řídit. Druhou část tvoří přehled motorů závodních vozů, z historického hlediska zajímavých buď svou konstrukcí a nebo úspěchy, jichž ve své době dosáhly. Poslední část je věnována konstrukčnímu porovnání pohonných jednotek současných účastníků série Le Mans, jejich popisu a důležitým technickým specifikacím.
Porovnání dozimetrů a radiometrů pro laickou veřejnost
DŽURNÝ, Vladan
Tato práce má za cíl porovnat technické parametry jednotlivých měřících zařízení (radiometrů a dozimetrů) pro laickou veřejnost s obdobnými profesionálními zařízeními používaných SÚJB České Budějovice a HZS České Budějovice a na základě uvedeného porovnání zodpovědět na výzkumnou otázku, zda jsou dozimetry a radiometry dostupné pro laickou veřejnost schopny konkurovat obdobným zařízením používaných SÚJB České Budějovice a HZS České Budějovice. Praktická část práce je zaměřena na kvantitativní zpracování vybraných technických parametrů všech vybraných zkoumaných zařízení pomocí vícekriteriální analýzy a jejich porovnání pomocí CLA analýzy. Na základě uvedených metod je naplněn cíl práce a zodpovězeno na výzkumnou otázku. K porovnání byl vybrán z profesionálních přístrojů jako obdobný přístroj URAD 115 (HZS České Budějovice) a FH 40 G (SÚJB České Budějovice). Z přístrojů určených pro laickou veřejnost byl vybrán přístroj: Gamma Scout, RD1008, SOEKS 112, BR 6, BR 9B a VOLTCRAFT Gamma-Check-A. Výsledky získané vícekriteriální a CLA analýzou ukázaly, že zkoumané přístroje určené pro laickou veřejnost nejsou schopny konkurovat profesionálním přístrojům URAD 115 a FH 40 G. Bylo také zjištěno, že zkoumané přístroje určené pro laickou veřejnost se oproti zkoumaným profesionálním zařízením vyznačují nižší hmotností a možností detekovat záření beta. Výsledky práce přispívají k zhodnocení využitelnosti zkoumaných přístrojů pro účely SÚJB České Budějovice a HZS České Budějovice při řešení radiační mimořádné události. Výsledky napomáhají také posoudit kvalitu zkoumaných přístrojů.
Nepřímá diskriminace dodavatelů při zadávání veřejných zakázek
Přindiš, Petr ; Horáček, Tomáš (vedoucí práce) ; Liška, Petr (oponent)
Nepřímá diskriminace dodavatelů při zadávání veřejných zakázek ABSTRAKT Tato diplomová práce se zabývá právní úpravou zadávání veřejných zakázek a zaměřuje se na problematiku nepřímé formy diskriminace dodavatelů, tedy na faktické znemožnění přístupu některých dodavatelů k účasti na zadávacích řízeních. Zásada zákazu diskriminace je popsán podrobně se zohledněním toho, jak ji vnímá judikatura národních soudů, Soudního dvora Evropské unie, a hlavně rozhodovací praxe Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Autor se v práci snaží zachytit prostředky nepřímé diskriminace, které se v minulosti objevily v zadávacích řízeních na veřejné zakázky na území Evropské unie. Diskriminační jednání dodavatelů je v práci zachyceno komplexně a autor uvádí praktické příklady, na kterých ilustruje, z jakých důvodů bylo jednání zadavatele v daném v rozporu s pravidly pro zadávání veřejných zakázek. Za pomocí analýzy rozhodovací praxe Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, judikatury národních soudů a Evropského soudního dvora, bylo vybráno několik případů, které poskytují obraz o tom, jak je třeba nahlížet na zásadu zákazu diskriminace. Diplomová práce se věnuje takovému jednání zadavatelů, při kterém se dopouštějí porušení základních zásad právní úpravy. Kromě zásady zákazu diskriminace popisuje zásadu transparentnosti, rovného...
Motory vozů série Le Mans
Herman, Pavel ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přehledem vývoje pohonných jednotek používaných v závodních vozech účastnících se vytrvalostní série Le Mans, především však závodu 24 hodin Le Mans. V první části práce je nastíněna základní charakteristika této série a samotného závodu 24 hodin Le Mans. Jsou zde také stručné popsána pravidla a nejdůležitější technická omezení, jimiž se musí konstruktéři při stavbě prototypu řídit. Druhou část tvoří přehled motorů závodních vozů, z historického hlediska zajímavých buď svou konstrukcí a nebo úspěchy, jichž ve své době dosáhly. Poslední část je věnována konstrukčnímu porovnání pohonných jednotek současných účastníků série Le Mans, jejich popisu a důležitým technickým specifikacím.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.